نارسایی کلیوی با 58٪ عملکرد کلیوی من فرصت معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 58٪ عملکرد کلیوی من فرصت معکوسنارسایی کلیوی با 58٪ عملکرد کلیوی من فرصت معکوس

نارسایی کلیوی با 58٪ عملکرد کلیوی من فرصت RevertirlaSoy یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی و دکتر به من گفت که عملکرد کلیه من است تنها در 58٪، می خواهند بدانند که چه 58٪ عملکرد کلیه به من؟ و من این فرصت را به آن معکوس دارند؟

در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خواهد شد سوالات مانند esta.En مواجه این مورد ما قبلا ذکر شد، این بیمار در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده.

58 درصد از عملکرد کلیه به معنی کلیه خود را می توانید عمل نمی مانند قبل، نه تنها اجازه 58٪ کلیه می تواند کار normalmente.Eso نیاز به اقدام او در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری بدتر است، اگر درمان نشود، این بیماری خواهد شد در مرحله 4 سقوط حتی 5 در یک سرعت سریع می باشد.

آیا می توانم با نارسایی کلیه با 58٪ عملکرد کلیه بیمار فرصت را به آن معکوس دارند؟

به فرانک، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با عملکرد کلیوی 58٪ انجام این کار ممکن این فرصت را به معکوس داشته باشد، اما نیاز به در نظر گرفتن درمان مناسب به از دست دادن tiempo.Si زمان بهبود بهینه ممکن است این فرصت را به revertirla.Como از دست دادن شما می دانید، مرحله 3 یک گام حیاتی در این مرحله بافت کلیه ها به جای نکروز آسیب دیده، به طوری که ما می توانیم برخی از راه برای تعمیر بافت dañados.Una هنگامی که بافت کلیه نکروز را پیدا خواهد کرد است، وجود خواهد داشت بدون درمان می تواند تعمیر.

چه نوع از درمان را برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده مفید است؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیه، کلیه می توانید تعمیر بافت های ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و عروق خونی بزرگ آسیب دیده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر ما واتساپ: + 8618230015367.vamos به انجام همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: